Toate produsele achizitionate de la noi sunt acoperite de garantia producatorului. Garantia este valabila timp de 1 an de la data primirii covorului. in cazul in care clientul solicita sa se aplice garantia si se considera ca deteriorarea se datoreaza manipularii necorespunzatoare de catre client, acesta din urma va plati toate eventualele reparatii. Expertii nostri vor stabili in primul rand cauza deteriorarii. Clientul va plati toate costurile de expeditie in cazul reparatiilor efectuate in perioada de la garantie.
Garantia returnarii banilor in 14 de zile
Ca persoana fizica, clientul are dreptul la plata la acceptare cu posibilitatea de returnare in 14 de zile. Clientul persoana fizica poate returna covorul in termen de 14 zile si va primi banii inapoi. Covorul trebuie sa fie nedeteriorat si sa nu fi fost folosit. Pentru retur, clientul trebuie sa ambaleze produsul la fel cum l-a primit. Pentru mai multe informatii accesati pagina "Politica de Retur". Returnarea se face pe costul clientului. Pentru mai multe informatii accesati pagina „Politica de Retur”.
Returnarea
In vederea returnarii unui covor, clientul trebuie mai intai sa ne contacteze pentru a primi informatii despre procedura de returnare. Este responsabilitatea clientului sa se asigure ca produsele returnate ajung la noi in stare buna si ca acestea sunt bine ambalate.
Returnarea nu se considera finalizata pana cand nu am primit si examinat produsele returnate. La finalizarea procedurii de retur, restituirea mijloacelor banesti achitate de client se va face in decurs de 14 zile, prin una din modalitatile indicate mai jos, in functie de metoda de plata pe care clientul a utilizat-o la plasarea comenzii: